Regulament
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
„Gustările de TOP adună prietenii la un loc”
I. SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1 Organizatorul Campaniei „Gustările de TOP adună prietenii la un loc” (“Campania”) este Mondelez Romania S.A. („Organizatorul”), societate comercială înregistrată în conformitate cu legea română, cu sediul în România, București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530.
1.2 Prin intermediul DENTSU ROMANIA S.R.L., (“Agenția 1”), cu sediul în Str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/20774/2008, C.U.I. 2486616.
1.3 Și prin intermediul Mediapost Hit Mail S.A. (“Agenția 2”), cu sediul în Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. RO13351917.
II. SECȚIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI
2.1 Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți Participanții și pentru toate entitățile implicate în derularea Campaniei.
2.2 Campania se va desfășura în conformitate cu următoarele prevederi: Ordonanța Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, cu toate modificările și completările ulterioare, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice și Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice, în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
2.3 Regulamentul este întocmit și făcut public conform legislației aplicabile în România și este disponibil, în mod gratuit, oricărui Participant, pe website-ul www.gustaredetop.ro sau printr-o solicitare adresată Organizatorului la adresa din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, Cladirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, Sector 2, București.
2.4 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau materiale cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
2.5 Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau de a completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau de a înceta/întrerupe/prelungi Campania, cu condiția înștiințării prealabile a Participanților cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale care vor fi comunicate către public prin actualizarea și publicarea Regulamentului, în formă actualizată, pe website-ul www.gustaredetop.ro, cu cel puțin 24 ore, înainte ca acestea să intre în vigoare.
III. SECȚIUNEA 3. ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI
3.1 Campania este organizată pe teritoriul Romaniei, online pe website-ul www.gustaredetop.ro, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
3.2 Campania se desfășoară în perioada 07 august 2023, ora 10:00:00 și 17 septembrie 2023, ora 23:59:59 (”Perioada Campaniei”). Săptămânile de campanie sunt următoarele:
- Săptămâna 1: 07.08.2023 – 13.08.2023;
- Săptămâna 2: 14.08.2023 – 20.08.2023;
- Săptămâna 3: 21.08.2023 – 27.08.2023;
- Săptămâna 4: 28.08.2023 – 03.09.2023;
- Săptămâna 5: 04.09.2023 – 10.09.2023;
- Săptămâna 6: 11.09.2023 – 17.09.2023.
IV. SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
4.1 La Campanie participă următoarele produse comercializate de către Organizator, pe piața din România, denumite în continuare “ Produsele Participante”:
Tuc Biscuiti cu ardei 100g |
Tuc Biscuiti sarati cu branza 100g |
Tuc Onion and sour cream 100G |
Tuc Original 100g |
Oreo Aniversar 154g |
Oreo Bucatele 300g |
Oreo Crocanti Glazurati 110g |
Oreo Crocanti Original 110g |
Oreo cu crema cu aroma de capsune si aroma de prajitura cu crema de branza 154g |
Oreo cu crema cu aroma de menta 154g |
Oreo cu crema de cacao 154g |
Oreo cu crema de cacao 176g |
Oreo cu Umplutura dubla 185g |
Oreo Golden 154g |
Oreo Original 66g |
Oreo Original 154g |
Oreo Original 176g |
Oreo Original 264g |
Oreo Original 396g |
Oreo Pudra 300g |
Oreo Remix cu aroma de caramel si vanilie 157g |
Oreo Remix cu aroma de zmeura si vanilie 157g |
Milka Moments Oreo 92g |
Milka Moments mix 97g |
Milka Moments mix cu alune 169g |
Milka Moments mix 169g |
I Love Milka cremă alune 110g |
I Love Milka cremă căpșune 110g |
Milka cremă cacao 110g |
Milka Just for You 45% cacao în ciocolata cu lapte și cu cremă de cacao 110g |
Milka Milkinis 87.5g |
Milka Milkinis 43.7g |
Milka Oreo 37g |
MILKA MILK (LAPTE ALPIN) 100G |
MILKA HAZELNUT (ALUNE) 100G |
MILKA WHOLE HAZELNUTS (ALUNE ÎNTREGI) 100G |
MILKA RAISIN AND NUT (STAFIDE ȘI ARAHIDE) 100G |
MILKA WHITE (CIOCOLATĂ ALBĂ) 100G |
MILKA NOISETTE (CREMĂ DE ALUNE) 100G |
MILKA HAPPY COW (CIOCOLATĂ CU LAPTE ȘI CIOCOLATĂ ALBĂ) 100G |
MILKA OREO SANDWICH 92G |
MILKA EXTRA CACAO 100G |
MILKA EXTRA CACAO CREMĂ DE ALUNE 85G |
MILKA PEANUT CARAMEL (ARAHIDE ȘI CARAMEL) 90G |
MILKA OREO BROWNIE 100G |
MILKA OREO WHITE (OREO CIOCOLATĂ ALBĂ) 100G |
MILKA CARAMEL CREAM (CREMĂ DE CARAMEL) 100G |
MILKA CHOCOLATE DESSERT (CREMĂ DE CACAO) 100G |
MILKA STRAWBERRY AND YOGURT (CREMĂ CU GUST DE CĂPȘUNE) 100G |
MILKA RASPBERRY (ZMEURĂ) 100G |
MILKA CARAMEL (CREMĂ CARAMEL) 100G |
MILKA CHERRY (CREMĂ DE VIȘINE) 100G |
MILKA OREO 100G |
MILKA CHIPS AHOY 100G |
MILKA ALMOND (MIGDALE) 90G |
MILKA CREAM AND BISCUIT (CREMĂ ȘI BISCUIȚI) 100G |
MILKA TUC 87G |
MILKA LU 97G |
MILKA BUBBLY MILK 90G |
MILKA BUBBLY WHITE 95G |
MILKA TRIPLE CHOCOLATE (TRIPLU CACAO) 90G |
MILKA TRIPLE CARAMEL (TRIPLU CARAMEL) 90G |
MILKA ALMOND (MIGDALE) 300G |
MILKA ALMOND AND TRUFFLE (MIGDALE ȘI TRUFE DE CACAO) 300G |
MILKA CHOCO AND BISCUIT (CIOCOLATĂ ȘI BISCUIȚI) 300G |
MILKA CHOCO AND COOKIE (CIOCOLATĂ ȘI BISCUIȚI) 300G |
MILKA JELLY BEANS 250G |
MILKA MILK (LAPTE ALPIN) 270G |
MILKA NOISETTE (CREMĂ DE ALUNE) 270G |
MILKA NUTTY CHOCO WAFER (CREMĂ DE ALUNE ȘI NAPOLITANĂ) 270G |
MILKA OREO 300G |
MILKA PEANUT CARAMEL (ARAHIDE ȘI CARAMEL) 276G |
MILKA STRAWBERRY CHEESECAKE (CHEESECAKE DE CAPȘUNE) 300G |
MILKA TOFFEE WHOLENUTS (ALUNE ÎNTREGI ȘI CARAMEL) 300G |
MILKA TRIOLADE (TRIO CIOCOLATĂ) 280G |
MILKA WHOLE NUTS (ALUNE ÎNTREGI) 270G |
MILKA CREMĂ DE ALUNE 350G |
MILKA CREMĂ DE ALUNE 600G |
Milka Biscuiti cu ciocolata 150g |
Milka Biscuiti cu Crema de ciocolata 260g |
Milka Biscuiti cu crema de lapte 37,5g |
Milka Biscuiti cu crema de lapte 150g |
Milka biscuiti cu crema Oreo 156g |
Milka Biscuitii Cereale si ciocolata 126g |
Milka Choco Sensations Maxi 312G |
Milka Forma de vacuta cu ciocolata 40g |
Milka Forma de vacuta cu ciocolata 120g |
Milka Fursecuri cu ciocolata 132g |
Milka Fursecuri cu ciocolata 135g |
Milka Fursecuri cu ciocolata XL 184g |
Milka Fursecuri cu Interior de ciocolata 156g |
Milka Fursecuri cu Interior moale de ciocolata 156g |
Milka Jaffa cu jeleu cu aroma de zmeura 147g |
Milka Jaffa cu spuma cu aroma de ciocolata 128g |
Milka Napolitana cu ciocolata 30g |
Milka Napolitana cu ciocolata si crema de alune 30g |
Milka Prajitura cu ciocolata 35g |
Milka Prajitura cu ciocolata 150g |
Milka Prajitura cu ciocolata 175g |
Milka Prajitura cu crema de cacao 150g |
Și Produsele Philadelphia distribuite în România de Macromex SRL, cu sediul social în România, București, Sector 1, Calea Dorobanți, nr. 32, etaj 6-8, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/28161/1993, cod unic de înmatriculare RO5052558:
PHILADELPHIA CREMĂ BRÂNZĂ IAURT 175G |
PHILADELPHIA CREMĂ BRÂNZĂ LIGHT 125G |
PHILADELPHIA CREMĂ BRÂNZĂ ORIGINAL 125G |
PHILADELPHIA CREMĂ BRÂNZĂ ORIGINAL 200G |
PHILADELPHIA CREMĂ BRÂNZĂ ORIGINAL 300G |
PHILADELPHIA CREMĂ BRÂNZĂ ORIGINAL 1.65KG |
PHILADELPHIA CREMĂ BRÂNZĂ VERDEAȚĂ125 |
PHILADELPHIA CREMA BRANZA PROTEIN 175G |
PHILADELPHIA CREMĂ BRÂNZĂ FĂRĂ LACTOZA 150G |
PHILADELPHIA CREMĂ BRÂNZĂ CHIVES 125G |
PHILADELPHIA COTTAGE CHEESE 200G |
4.2 Bonul fiscal ce atestă achiziția de Produse Participante în valoare de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, în Perioada Campaniei, trebuie păstrat în original, întreg și nedeteriorat. În cazul în care pe bonul fiscal nu apare denumirea exactă a Produselor Participante, Participantul va trebui să facă dovada și cu ambalajele Produselor Participante achiziționate pe bonul respectiv.
4.3 După data încheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus își pierd această calitate, Organizatorul nemaiavând nicio responsabilitate și nemaiasumându-și nicio obligație în legătură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Campaniei.
4.4 Produsele Participante sunt disponibile în limita stocului existent din fiecare magazin în parte și nu sunt marcate cu ambalaje/etichete promoționale care să semnalizeze prezenta Campanie.
V. SECȚIUNEA 5. DREPTUL DE ÎNSCRIERE
5.1 În Campanie se pot înscrie persoanele fizice, cetățeni români sau străini, cu domiciliul sau reședința, chiar și temporară, în România, care au împlinit vârsta de 18 ani la data înscrierii în Campanie și care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament.
5.2 Înscrierea în Campanie presupune acceptarea implicită, integrală și neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
5.3 Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie următoarele categorii de persoane:
- (i) Persoanele care nu respectă Secțiunea 6.1;
- (ii) Angajați ai Organizatorului, precum și ai societăților afiliate Organizatorului;
- (iii) Angajați ai Agențiilor sau angajați ai oricăror alte societăți/entități implicate în activități legate de organizarea și desfășurarea Campaniei;
- (iv) Rudele de gradul I și II (respectiv copii, părinți, frați/surori) și/sau soțul/soția angajaților menționați la punctele (ii) și (iii) de mai sus.
5.4 Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate în art. 5.3.
5.5 Prin participarea la această Campanie, Participanții sunt de acord în mod expres cu prevederile Regulamentului și sunt de acord că, în cazul în care vor fi desemnați Câștigători, numele și prenumele lor să fie facute publice conform punctului 9.8. Având în vedere obligația Organizatorului, conform legii aplicabile în România, de a face publice numele câștigătorilor și premiile câștigate de aceștia, comunicarea acestor date și acordul în vederea prelucrării lor sunt condiții obligatorii de validare.
VI. SECȚIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
6.1 Condiții privind înscrierea în Campanie
6.1.1 Pentru înscrierea validă în Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
a) Participantul trebuie să aibă drept de înscriere potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;
b) Participantul trebuie să achiziționeze Produse Participante în valoare de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, în Perioada Campaniei, și să poată face dovada achiziției;
c) Participantul se va înscrie la Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau a mai multor numere de bon fiscal ce atestă achiziția Produselor Participante, prin accesarea website-ului www.gustaredetop.ro, cu respectarea condițiilor solicitate ce sunt prevăzute la Secțiunea 6.2 de mai jos;
d) Înscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei menționată la Secțiunea 3 de mai sus;
e) Participantul va folosi pentru înscriere un număr de telefon mobil valid, personal, valabil în rețele de telefonie mobilă disponibile pe teritoriul României;
f) Un Participant unic poate înscrie în Campanie maximum 10 numere de bon fiscal per săptămână de Campanie. Orice altă înscriere efectuată după primele 10 înscrieri dintr-o săptămână de Campanie, va fi luată în considerare dacă va fi efectuată într-o altă săptămână, în perioada de desfășurare a Campaniei. Organizatorul nu va fi făcut responsabil pentru acele înscrieri pe care Participantul nu le poate efectua ca urmare a nerespectării prezentului paragraf;
Un Participant unic este definit de același număr de telefon;
h) Un număr de bon fiscal poate fi transmis o singură dată și numai prin modalitatea prevazută în Secțiunea 6.2.1.
6.2 Modalitățile de înscriere în Campanie
6.2.1. Înscrierea în Campanie cu numărul bonului fiscal:
(1) Pentru înscrierea valabilă în vederea participării în cadrul Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
- Participantul trebuie să achiziționeze Produse Participante în valoare de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, în perioada 07.08.2023 – 17.09.2023 și să păstreze bonul fiscal;
- Participantul trebuie să aibă drept de participare potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;
-
Participantul se va înscrie în cadrul Campaniei exclusiv prin accesarea website-ului
www.gustaredetop.ro, secțiunea “INSCRIE BON” și completarea următoarelor informații:
- - Numărul de telefon;
- - Numele magazinului din care a cumpărat Produsele Participante;
- - Numărul bonului fiscal exact așa cum este tipărit pe documentul fizic (să corespundă numărul de cifre înscris pe website cu numărul de cifre de pe documentul fizic);
- - Data bonului fiscal;
- - Bifa “Declar că am vârsta peste 18 ani”;
- - Bifa “Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile”;
- - Bifa “Am citit și sunt de acord cu Regulamentul campaniei promoționale”.
6.2.2. Participantul trebuie să păstreze bonul fiscal în original și nedeteriorat împreuna cu ambalajele Produselor Participante achiziționate. Bonul fiscal trebuie să ateste achiziția Produselor Participante în valoare de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, în perioada 07.08.2023 – 17.09.2023.
6.2.3. Pentru fiecare înscriere efectuată, Participantului i se va afișa unul dintre mesajele de răspuns:
Mesajele Campaniei:
(a) Pentru fiecare înscriere efectuată înainte de 07.08.2023, ora 10:00, indiferent de câte înscrieri efectuează, Participantul va primi un mesaj cu următorul conținut:
Campania nu a început încă. Poți înscrie bonul începând cu 07 august 2023, ora (10:00).
(b) Dacă un Participant a efectuat o înscriere validă în Campanie, va primi următorul mesaj:
Felicitări! Te-ai înscris cu succes în campanie.Dacă îți plac gustările de TOP, să știi că poți înscrie până la zece bonuri fiscale pe săptămână de campanie, ca să ai mai multe șanse de câștig.
(c) Dacă un Participant încearcă să introducă cel de-al 11-lea număr de bon fiscal într-o săptămână de Campanie, acesta va primi un mesaj cu următorul text:
Se pare că ai atins limita de zece înscrieri pe săptămână de campanie. Nu-i nimic, te așteptăm și săptămâna viitoare pentru noi înscrieri.
(c.1) Dacă un Participant încearcă să introducă cel de-al 11-lea număr de bon fiscal în ultima săptămână de Campanie, acesta va primi un mesaj cu următorul text:
Ai atins limita maximă de zece înscrieri pe săptămână de campanie și aceasta este ultima săptămână de campanie. Îți ținem pumnii să câștigi prin tragere la sorți unul dintre cele 60 Tefal Multicooker Cook4Me.
(d) Dacă același număr de bon fiscal este trimis de mai multe ori:
Acest număr de bon fiscal a mai fost înscris în campanie. Pentru a putea participa, te rugăm să introduci alt bon fiscal.
(e) Dacă un Participant se înscrie după terminarea Campaniei, acesta va primi următorul mesaj:
Campania s-a încheiat. Nu mai poți înscrie bonuri, dar poți descoperi rețete delicioase aici.
VII. SECȚIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
7.1 În cadrul Campaniei vor fi acordate, prin tragere la sorți la finalul Campaniei, următoarele categorii de premii:
Nr Crt | Descriere Premiu | Cantitate | Valoare unitară LEI, cu TVA | Valoare totală LEI, cu TVA |
---|---|---|---|---|
1. | Tefal Multicooker Cook4Me CY851130 | 60 | 1052.20 | 63131.88 |
TOTAL VALOARE | 63131.88 LEI |
Caracteristicile premiului:
- Caracteristici principale:
Tip | Sub presiune |
Utilizare | Rezidential |
Capacitate | 6 l |
Functii | Timer Sistem de siguranta Start intarziat Mentinere la cald Gatire sub presiune |
Numar programe | 150 |
Tip programe | Orez Paste Risotto Reincalzire Abur Coacere Fierbere |
Material carcasa | Plastic |
Culoare | Alb |
Continut pachet | 1 x Aparat de gatit |
- Caracteristici tehnice:
Putere | 1600 W |
Tip panou de comanda | Digital |
- Dimensiuni:
Latime | 355 mm |
Inaltime | 355 mm |
Lungime | 376 mm |
Greutate | 6.4 Kg |
Valoarea totală a premiilor este de 63131.88 LEI, cu TVA inclus.
7.2 Câștigătorii premiilor oferite în cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor în bani sau înlocuirea acestora cu alte bunuri și nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor câștigate.
7.3 Un Participant poate câștiga maximum 1 (unu) premiu acordat în cadrul Campaniei indiferent de numărul de înscrieri efectuate și indiferent cu câte numere de telefon se înscrie.
VIII. SECȚIUNEA 8. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR ȘI ACORDAREA PREMIILOR
8.1 Premiile Campaniei vor fi acordate prin tragere la sorți după cum urmează:
-
a. În perioada 18.09.2023 – 22.09.2023 va avea loc tragerea la sorți din toate înscrierile valide efectuate pe toată durata de desfășurare a
Campaniei, respectiv din perioada 07.08.2023 – 17.09.2023. În cadrul tragerii la sorți se vor extrage:
- i. 60 de Potențiali câștigători aferenți premiului constând în „Tefal Multicooker Cook4Me CY851130”;
- ii. Câte 5 rezerve pentru fiecare potențial câștigător în parte.
8.2 Tragerea la sorți pentru premiile din cadrul Campaniei presupun folosirea unui program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie, care va selecta Potențialii câștigătorii și rezervele dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile valide în Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerea se va efectua în prezența unei comisii, denumită în continuare "Comisia", din care va face parte și un notar public, fie la sediul Agenției 2 din Str. Siriului, nr 42-46, etaj 3, Sector 1, București, fie la sediul notarului public Nica Oana Raluca comunicat pe site-ul Camerei Notarilor Publici București în Lista notarilor în funcție. Extragerea se va realiza prin intermediul unui software care va desemna în mod aleator Potențialii câștigătorii și rezervele.
8.3 Premiile Campaniei vor fi acordate Câștigătorilor în urma procesului de validare descris în Secțiunea 9 a prezentului Regulament. Până la validarea finală, un participant ce a fost extras drept câștigător este considerat/numit ”Potențial câștigător” și trebuie să îndeplinească pașii descriși la Secțiunea 9, precum și toate condițiile menționate în Regulament pentru a fi declarat câștigător final. Neîndeplinirea sau îndeplinirea parțială a oricăreia dintre etapele descrise în continuare și a condițiilor Regulamentului de către un potențial câștigător, conduce la invalidarea acestuia și apelarea la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase.
IX. SECȚIUNEA 9. VALIDAREA SI PUBLICAREA CÂȘTIGĂTORILOR. INTRAREA ÎN POSESIE A PREMIILOR
Ulterior desemnării Potențialilor Câștigători, Agenția 2, în numele Organizatorului, va începe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica îndeplinirea condițiilor privind înscrierea Participanților, precum și respectarea tuturor dispozițiilor prezentului Regulament.
9.2 Participanții care au fost desemnați Potențiali Câștigători vor fi contactați prin apel telefonic la numărul de telefon mobil utilizat pentru înscrierea în Campanie, în intervalul orar 09:00 – 18:00, de 3 ori în maximum 3 zile lucrătoare de la data desemnării Potențialilor Câștigători; numărul de telefon utilizat servește pentru identificarea și contactarea acestora. În cazul în care Potențialul câștigător nu poate fi contactat, după cele 3 zile lucrătoare se va trece la contactarea rezervelor.
9.3 Pentru a parcurge procesul de validare, Potențialul câștigător va furniza Organizatorului în momentul contactării telefonice, informațiile necesare identificării și validării lui. Convorbirile telefonice vor fi înregistrate pentru a putea fi utilizate că mijloace de proba în eventualele contestații în legătură cu procesul de validare și de înmânare a premiilor oferite în Campanie, precum și pentru scopul verificării modului în care este gestionată relația cu Potențialii câștigători la Campanie.
9.3.1 În cadrul apelului, Potențialului câștigător i se va solicita să declare următoarele informații:
- (i) nume și prenume,
- (ii) data nașterii,
- (iii) adresa de corespondență pentru livrarea premiului.
9.3.2 Câștigătorii trebuie să trimită următoarele documente:
copie/poza bon fiscal și o copie/poză blurată (să se vadă numele complet și codul numeric personal) a actului de identitate, în termen de 3 zile
de la data la care a avut loc convorbirea telefonică.
În poza bonului fiscal trebuie să fie vizibile următoarele informații:
- - Numărul bonului fiscal, exact așa cum l-a înscris pe site-ul Campaniei;
- - Data bonului fiscal;
- - Produsele participante în campanie, de minimum 15 Lei;
- - Magazinul de unde au fost achiziționate Produsele Participante.
9.3.3 Trimiterea documentelor necesare validării se realizează prin încărcarea acestora într-o pagina web, accesând link-ul securizat comunicat de Agenția 2. Potențialul câștigător are la dispoziție următoarele două modalități de recepționare a link-ului securizat: SMS sau e-mail. Link-ul se va genera după finalizarea apelului, iar Potențialul câștigător îl va recepționa prin modalitatea aleasă în cadrul convorbirii. Accesând acel link, Potențialul câștigător va trebui să încarce documentele solicitate în cadrul apelului telefonic, în termenul specificat
9.3.4 Dacă Potențialul câștigător nu încarcă documentele solicitate în termen de 3 zile de la primirea link-ului, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.5 În urma verificărilor și a parcurgerii procesului de validare, Potențialul câștigător va primi o confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care documentul/ele primit/e prezintă neregularități, va fi anunțat și rugat să reîncarce documentul/ele folosind link-ul retrimis. Dacă Potențialul câștigător nu reîncarcă documentele solicitate, din care să reiasă informațiile înscrise de către acesta, în termen de 3 zile de la comunicare, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora. Un Potențialul câștigător va avea șansa de a face dovada cu documentele solicitate de maxim 3 ori. Dacă nici după a treia încercare, acesta nu încarcă dovada clară și lizibilă din care să reiasă informațiile înscrise, va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.6 În cazul în care un Potențialul câștigător nu furnizează toate informațiile necesare procesului de validare, după încheierea apelului va primi un SMS cu un link către o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare și înmânare a premiilor, în termen de 3 zile. Daca datele încărcate de Potențialul câștigător în pagina web sunt corecte conform Regulamentului, va primi un link securizat pentru încărcarea documentelor necesare validării. Accesând acel link, Potențialul câștigător va trebui să încarce documentele de la pct. 9.3.2. în maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Daca datele încărcate de Potențialul câștigător în pagina web nu sunt corecte sau daca Potențialul câștigător nu completează formularul cu datele sale de contact în termen de 3 zile de la primirea linkului, va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.7 Potențialul câștigător va primi un sms de confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care acestea nu sunt corecte, va fi anunțat să reîncarce documentele folosind link-ul retrimis. Dacă Potențialul câștigător nu reîncarcă documentele solicitate, din care să reiasă informațiile înscrise de către acesta, în termen de 3 zile de la comunicare, va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora. Un Potențialul câștigător va avea șansa de a face dovada cu documentele solicitate de maxim 2 ori. Daca nici după a doua încercare, Potențialul câștigător nu încarcă dovada clară și lizibilă din care să reiasă informațiile înscrise, va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.
9.3.8 Organizatorul este îndreptățit să solicite bonul fiscal în original oricărui Participant/Potențial câștigător dacă există anumite suspiciuni asupra bonului fiscal. Eventualele costuri ce apar în această situație (ca de ex. dar fără a se limita la: costul curierului pentru a ridica bonul de la adresa indicată de către Participant/Potențialul câștigător, precum și costul înapoierii bonului la Participant/Potențialul câștigător după verificare) sunt suportate de către Organizator.
9.4 După finalizarea procesului de validare, Potențialul câștigător va fi informat de statusul validării (valid/ invalid) în termen de 30 de zile. Potențialii câștigători vor fi validați doar dacă respectă toate prevederile prezentului Regulament. Procesul de validare poate dura până la 30 zile lucrătoare în cazul în care Organizatorul decide că verificarea bonurilor fiscale să fie efectuată împreună cu magazinele emitente.
9.5 Imposibilitatea Potențialul câștigător de a face dovada deținerii documentelor în original, constatarea unor neconcordanțe sau nerespectarea condițiilor de validare descrise în prezentul Regulament conduce la invalidarea Potențialul câștigător, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului. Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita oricărui Participant/ Potențial câștigător să facă dovadă participării prin prezentarea bonurilor fiscale ale căror numere au fost înscrise în Campanie.
9.6 Dacă un premiu nu se acordă ca urmare a neîndeplinirii de către Potențialul câștigător a uneia sau a mai multor condiții de validare, Organizatorul va desemna drept Câștigător, sub rezervă îndeplinirii tuturor condițiilor prevăzute de prezentul Regulament, prima rezervă în ordinea desemnării acestora. Dacă nici aceasta nu îndeplinește condițiile necesare, se vor avea în vedere, celelalte rezerve, în ordinea desemnării acestora și se va relua procesul de notificare și validare descris anterior. Dacă nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acorda și va rămâne în proprietatea Organizatorului. Condițiile de validare a rezervelor sunt aceleași ca și în cazul Potențialilor câștigători desemnați inițial.
9.7 Organizatorul își rezervă dreptul de a nu acorda premiile dacă Potențialii câștigători nu îndeplinesc condițiile de validare sau în cazul în care nu sunt suficiente înscrieri în Campanie. În oricare din situațiile de mai jos se găsește un Potențial câștigător (fără ca situațiile să fie limitate la cele menționate), premiul acestuia va fi invalidat:
- a. Potențialul câștigător furnizează informații incomplete sau eronate,
- b. Potențialul câștigător nu prezintă documentele solicitate în termenele acordate conform prezentului Regulament,
- c. Potențialul câștigător nu revendică premiul în termenul acordat.
9.8 Anunțarea câștigătorilor se va realiza prin publicarea numelui și prenumelui acestora pe www.gustaredetop.ro într-o secțiune special dedicată acestei Campanii în termen de 30 de zile de la data validării tuturor câștigătorilor.
9.9 Premiile vor fi expediate câștigătorilor la adresele indicate de către aceștia în procesul de validare, pe cheltuiala Organizatorului, o singură dată, prin curier privat, ulterior încheierii procesului de validare, dar nu mai târziu de 30 de zile lucrătoare de la data publicării câștigătorilor pe www.gustaredetop.ro. În momentul primirii premiului, câștigătorul va semna un proces verbal de predare-primire a premiului. Odată cu livrarea premiului, Organizatorul este liberat față de câștigător de orice obligație născută în temeiul prezentului Regulament.
9.10 Curierul privat va încerca să livreze premiul de maximum 2 ori la adresa indicată de câștigător în procesul de validare, în cursul zilelor lucrătoare (luni-vineri) în intervalul orar 09:00-17:00.
9.11 În cazul în care premiile sunt refuzate de către câștigători, premiile rămân în posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.
9.12 Premiile acordate în cadrul Campaniei pot fi revendicate și expediate doar pe teritoriul României.
X. SECȚIUNEA 10. TAXE ȘI IMPOZITE
10.1 Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să declare și să vireze impozitul datorat pentru veniturile aferente premiilor acordate câștigătorilor din cadrul Campaniei în conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare, orice alte obligații de orice altă natură, în legătură cu premiile câștigate, fiind în sarcina exclusivă a Câștigătorilor.
10.2 Participanților la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de înscriere în Campanie etc).
XI. SECȚIUNEA 11. LIMITAREA RĂSPUNDERII
11.1 Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum și a Organizatorului. Orice încercare de fraudare conduce la eliminarea Participantului în cauza din Campanie și cu sesizarea organelor de cercetare penală, Organizatorul urmând să informeze respectivul participant cu privire la această decizie.
11.2 In eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.
11.3 Organizatorul nu își asumă responsabilitatea, incluzând dar fără a se limita, pentru:
- ✓ Pierderea bonului fiscal;
- ✓ Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al conținutului;
- ✓ Lipsa Produselor Participante din magazine;
- ✓ Înscrierile online care nu conțin toate câmpurile obligatorii;
- ✓ Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau conținutului acestora;
- ✓ Eventualele dispute legate de numărul de telefon înscris în Campanie;
- ✓ Erorile în datele furnizate de către Participant. Acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a Participanților. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligație în cazul furnizării de catre Participanți a unor date eronate, incomplete sau incorecte care au dus la imposibilitatea identificării Câștigătorului sau înmanarii premiului;
- ✓ Imposibilitatea Câștigătorilor de a intra în posesia premiilor din motive independente de Organizator;
- ✓ Cazurile în care Potențialul Câștigător nu respectă condițiile de validare detaliate în prezentul Regulament;
- ✓ Situațiile în care numărul de telefon de pe care este realizată înscrierea nu poate fi identificat sau apelat (număr incorect, numărul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se află în aria de acoperire etc.) și ca atare Organizatorul/Agenția nu poate contacta Participantul la Campanie;
- ✓ Întreruperile/disfuncționalitățile neanunțate ale operatorilor telefonici, din cauza aglomerării rețelelor pe perioadele de trafic intens;
- ✓ Situațiile în care Participanții achiziționează în perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
- ✓ Organizatorul nu va fi răspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către Câștigător în legătura cu premiile câștigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege și care ar institui o astfel de răspundere;
- ✓ Organizatorul nu este răspunzător pentru calitatea premiilor oferite în cadrul acestei Campanii;
- ✓ Organizatorul și Agenția nu sunt răspunzători pentru deteriorarea, dispariția sau sustragerea premiilor după momentul predării premiilor;
- ✓ Organizatorul și Agenția sunt exonerați de către Participanți, acordul de voință al Participanților fiind dat prin simpla participare la Campanie, de orice răspundere pentru toate si oricare prejudicii suferite de către aceștia în legătură cu premiile, ulterior momentului preluării acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzând dar fără a se limita la vătămări corporale, vătămări ale sănătății, daune aduse patrimoniilor etc.;
- ✓ Organizatorul și Agențiile nu sunt răspunzători de eventualele prejudicii sau daune cauzate de către Câștigători unor terți în legătură cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii;
- ✓ Organizatorul și Agențiile nu sunt răspunzători pentru modul de utilizare a premiilor de către câștigători.
11.4 Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezultă din înscrierea la Campanie cu excepția cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijență gravă sau unor acte intenționate de care este responsabil Organizatorul.
11.5 Prin înscrierea în Campanie, Participantul declară pe propria răspundere că a luat la cunoștință și este de acord cu următoarele:
- a. Participantul este singurul răspunzător pentru orice declarație neconformă cu realitatea,
- b. Participantul declară că nu suferă de afecțiuni fizice sau psihice care să facă imposibilă utilizarea premiului și că este conștient de condițiile normale de utilizare a premiului.
XII. SECȚIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
12.1 Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regăsi în Anexa 1 a prezentului Regulament.
XIII. SECȚIUNEA 13. ÎNCETAREA/ ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI. FORȚA MAJORĂ
13.1 Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei prevăzute, în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voință sa, de a asigura desfășurarea în bune condiții a Campaniei.
13.2 Forța majoră exonerează de orice răspundere pe Organizator, acesta neputând a fi ținut răspunzător pentru eventualele prejudicii fizice, materiale și/sau morale create Participanților, Câștigătorilor sau a oricăror alte persoane terțe sau participante în organizarea Campaniei, urmare a intervenției cazului de forță majoră.
13.3 În înțelesul prezentului Regulament, forță majoră înseamnă orice eveniment extern care nu poate fi prevăzut, evitat, controlat sau remediat de către Organizator, și care are drept consecință imposibilitatea Organizatorului de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.
13.4 Dacă va invoca forța majoră, Organizatorul va comunica acest aspect Participanților în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră, prin mijloacele de comunicare disponibile.
13.5 Campania mai poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Regulamentului.
XIV. SECȚIUNEA 14. SESIZĂRI ȘI LITIGII
14.1 Participanții pot depune sesizări sau reclamații în legătură cu desfășurarea Campaniei la numărul de telefon 021 233 04 05, prin email la adresa consumator@mdlz.com sau prin poștă la adresa Organizatorului din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5‑7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, București, Sector 2, până la data de 31.10.2023, inclusiv. După această dată, nicio sesizare/reclamație nu va mai fi luată în considerare de către Organizator. Sesizările/reclamațiile vor fi soluționate în termen de 15 zile lucrătoare de la data depunerii acestora și un răspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicată sau la adresa poștală comunicată de către acesta.
14.2 Eventualele sesizări sau reclamații vor cuprinde în mod obligatoriu:
- (i) nume și prenume, domiciliul/reședința sau număr de telefon/adresa de e-mail, precum și alte date necesare pentru identificarea contestatorului,
- (ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se întemeiază sesizarea/reclamația.
14.3 Organizatorul și Agențiile nu au nicio obligație de a întreține corespondența cu expeditorii unor sesizări/reclamații care sunt în mod vădit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului repetitiv.
14.4 Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți, cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei, se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competențe de la sediul Organizatorului.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
“Gustările de TOP adună prietenii la un loc”
(“Campania”)
- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
Prezenta Anexă aduce la cunoștință publicului modul în care MONDELEZ ROMANIA S.A. și împuterniciții săi prelucreaza datele cu caracter personal ale persoanelor vizate (participanți și câștigători), în conformitate cu legislația aplicabilă.
MONDELEZ ROMANIA S.A. și societățile implicate în organizarea Campaniei se obligă să respecte:
- Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, în continuare ”GDPR”), aplicabil începand cu 25 mai 2018,
- Legea 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului general privind protecția datelor,
- Deciziile Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
Participanții la Campanie au, potrivit dispozitiilor legale menționate mai sus, calitatea de persoane vizate.
Prin comunicarea datelor cu caracter personal, în modalitățile indicate în Regulament, participanții și câștigătorii premiilor Campaniei își exprima acordul expres și neechivoc, că datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului și societăților implicate în vederea validării, anunțării câștigătorilor, atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor financiar-contabile și fiscale.
Participanții înțeleg ca prelucrarea datelor lor cu caracter personal, în condițiile și în scopul declarat prin Regulament și Anexa nr. 1 la Regulamentul Campaniei, este necesară derulării Campaniei.
- 1. Date privind operatorul datelor cu caracter personal
-
În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale Participanților vor fi prelucrate de către:
- MONDELEZ ROMANIA S.A. cu sediul în București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530 (denumită în continuare "Operatorul").
- Prin intermediul DENTSU ROMANIA S.R.L., cu sediul social în str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, sector 1, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/20774/2008, C.U.I. 2486616 (“Împuternicit”),
- Și prin intermediul MEDIAPOST HIT MAIL S.A., cu sediul în Str. Siriului, nr. 42-46, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/ 8295/ 2000, C.U.I. RO13351917 („Împuternicit”),
- Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:
- Mondelez Romania S.A. , adresa: București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, email: MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.
- 2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei
- În cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:
- Pentru participanți:
- (i) număr de telefon.
- Pentru potențiali câștigători/câștigători:
- (i) nume, prenume,
- (ii) număr de telefon,
- (iii) data nașterii,
- (iv) adresa de corespondență,
- (v) adresa de email,
- (vi) CNP (pentru câștigătorii premiilor cu valoare ce depășește 600 Lei),
- (vii) voce,
- (viii) semnătură.
- Prin înscrierea și participarea la Campanie, persoana care este desemnată și validată ca și câștigător al unui premiu a cărui valoare depășește 600 Lei, are la cunoștință faptul că trebuie să prezinte Organizatorului/Agențiilor implicate numele și prenumele întocmai cum apar în actul de identitate, precum și CNP-ul, pentru ca Organizatorul să poată respecta obligațiile fiscale impuse de Codul Fiscal, respectiv calcularea, reținerea și plata impozitului pe venit din premiul câștigat. Copia actului de identitate (care conține nume, prenume și CNP) va fi folosită exclusiv în vederea îndeplinirii obligațiilor prevăzute de Codul Fiscal. Refuzul persoanei de a furniza aceste date poate atrage imposibilitatea de a îndeplini obligațiile fiscale care revin Organizatorului și de a acorda premiul.
- 3. Scopurile prelucrării
-
Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate în vederea:
- a. Înscrierii, organizării și desfășurării Campaniei;
- b. Desemnării, validării și anunțării Câștigătorilor;
- c. Atribuirii premiilor câștigătorilor;
- d. Îndeplinirii unor obligații legale, cum ar fi, dar fără a se limita la: obligații financiar-contabile ale Operatorulu (inclusiv cele referitoare la impozitul pentru premiile acordate), obligații în scop de arhivare, securitate;
- e. Soluționării oricăror plângeri legate de modalitatea de organizare și desfășurare a Campaniei, investigării eventualelor încălcări, realizarii unor raportări specifice, analize, apărării dreptului Organizatorului în instanță și/sau alte proceduri judiciare sau administrative;
- f. Utilizării ca mijloace de probă în eventualele contestații în legătura cu procesul de validare a câștigătorilor și de înmanare a premiilor, în ceea ce privește înregistrarea convorbirilor telefonice care conțin date personale ale participanților la Campanie.
- 4. Temeiurile juridice ale prelucrării
-
Datele vor fi prelucrate în scopurile arătate la Secțiunea III de mai sus, cu următoarele precizări:
- datele furnizate de participant și câștigători sunt prelucrate în temeiul executării unui contract. Concret, acceptarea termenilor și condițiilor Regulamentului și participarea la Campanie echivalează cu executarea unui contract;
- datele furnizate de participant și câștigători vor fi prelucrate și în temeiul interesului legitim al Operatorului, precum: exercitarea, apărarea drepturilor sau intereselor Operatorului și societăților implicate în Campanie înaintea instanțelor de judecată, a executorilor judecătorești, a notarilor publici, a altor autorități publice sau oricaror organisme publice sau private care solutionează dispute, avocaților etc;
- CNP-ul furnizat de câștigători este prelucrat în vederea efectuării formalităților necesare pentru reținerea la sursă și plata impozitelor aferente Premiului. În acest caz, temeiul prelucrării este reprezentat de obligația legală a Organizatorului de îndeplinire a obligațiilor fiscale;
- publicarea listei câștigătorilor premiilor de către Organizator, este efectuată în temeiul obligației legale a Organizatorului de a publica astfel de liste, potrivit legislației privind organizarea de promoții și concursuri;
- pastrarea datelor ulterior încheierii Campaniei și înmanarea premiilor Câștigătorilor reprezintă o prelucrare în temeiul interesului legitim al Operatorului, pentru a dovedi desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor, precum și în temeiul obligațiilor legale aferente legislației financiar-contabile ce impune păstrarea documentelor contabile pentru o anumită perioadă;
- Înregistrarea și stocarea convorbirilor telefonice care conțin date personale ale participanților la Campanie se vor realiza în temeiul interesului legitim al Operatorului constând în dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participanții pentru procesul de validare și înmanare a premiilor.
- 5. Destinatarii datelor cu caracter personal
- Datele cu caracter personal vor fi dezvăluite către DENTSU ROMANIA S.R.L., MEDIAPOST HIT MAIL S.A., precum și autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
-
Datele cu caracter personal vor mai putea fi dezvaluite, în masura în care va fi necesar, următoarelor categorii de terți:
- societăți care furnizează produse și servicii companiilor implicate în Campanie, în legătura cu organizarea și desfășurarea Campaniei, precum: furnizori de sisteme IT, furnizori de asistență aferenți și furnizori de sisteme de stocare în sistem cloud (pentru realizare copii de urgență, stocare suplimentară, recuperare în caz de dezastru etc.);
- entități implicate în diferite stagii sau situații ale Campaniei și pentru care este necesară furnizarea acestor informații, ca de exemplu: avocați, notari, experți externi, auditori, contabili etc.;
- companiile de curierat și curierii implicați în livrarea premiilor către Câștigători.
- Terții cărora le sunt transmise sau puse la dispozitiile datele personale ale Participanților și Câștigătorilor, conform celor prevăzute mai sus, sunt limitați, atât prin lege cât și prin contract, în ceea ce privește modul de utilizare a datelor.
- De asemenea, datele cu caracter personal colectate vor putea fi dezvăluite și publicului, în cazul anunțării Câștigătorilor.
- 6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
- Datele cu caracter personal ale Participanților declarați necâștigători vor fi stocate timp de 60 de zile de la încheierea Consursului.
- Datele cu caracter personal ale câștigătorilor premiilor cu valoare mai mică de 600 lei vor fi stocate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la dată colectării acestora.
- Datele cu caracter personal ale câștigătorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabilă, respectiv 5 (cinci) ani de la data încheierii exercițiului financiar în care a avut loc plata impozitului din premii.
- Convorbirile telefonice care conțin date personale ale participanților la Campanie vor fi stocate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la dată colectării acestora.
- La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare, impunând Împuternicitului/ Împuterniciților obligații similare.
- 7. Drepturile persoanelor vizate
- În vederea asigurării unei prelucrări echitabile și transparente, Operatorul informează Participanții cu privire la drepturile de care aceștia beneficiază, în calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
- (i) dreptul la informare;
- (ii) dreptul de retragere a consimțământului cu privire la prelucrare, în orice moment, atunci când prelucrarea se întemeiaza pe consimțământ, fără ca aceasta să afecteze legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțămantului înainte de retragerea acestuia;
- (iii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
- (iv) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
- (v) dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal
- (vi) dreptul la restricționarea prelucrării;
- (vii) dreptul de a se opune prelucrării, în condițiile prevăzute de lege;
- (viii) dreptul la portabilitate a datelor;
- (ix) dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
- Participanții își pot exercita drepturile menționale printr-o cerere adresată Operatorului la adresele indicate la Secțiunea I din prezenta anexa, precum și la adresa de email MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.
- Termenul de răspuns la solicitările Participanților este de 30 de zile, termen ce poate fi prelungit cu o perioadă suplimentară de 60 de zile în cazul unor motive specifice ce implică anumite cerințe legale sau care sunt date de complexitatea cererii.
- În anumite cazuri, accesul la toate sau la o parte a datelor personale poate fi restricționat din cauza unor cerințe legale, această situație (de acces restricționat sau chiar refuz) urmând a fi comunicată.
- În situația în care o persoană nu poate fi identificată în baza elementelor de identificare furnizare, i se vor solicita informații suplimentare. Dacă persoană refuza oferirea de informații suplimentare sau le oferă însă sunt în continuare insuficiente pentru identificare, răspunsul poate fi de a nu da curs solicitării persoanei în cauză.
- 8. Protecția datelor cu caracter personal aparținând minorilor
- Întrucât la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta de minim 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate date aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani. În situația în care Operatorul/ un Împuternicit primește date cu caracter personal aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani, aceste date vor fi imediat șterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare și stocare ale Operatorului/ Împuternicitului. În cazul în care un părinte sau un titular al autorității părintești notifica prelucrarea unor date cu caracter personal aparținând unor persoane cu vârsta mai mică de 18 ani, Operatorul va șterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare și stocare.
- 9. Securitatea datelor cu caracter personal
- Operatorul se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând participanților la Campanie. Operatorul se obligă să impună Împuternicitului obligații similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
- 10. Modificarea informării privind prelucrarea datelor cu caracter personal
- Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei, numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a afecta drepturile și libertățile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site-ul Operatorului și/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusă la cunoștință Participanților prin aceleași mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
- 11. Alte prevederi
- În măsura în care în cadrul campaniei, Participanții dezvăluie date cu caracter personal aparținând unor terțe persoane, participanții confirmă că au informat aceste persoane cu privire la modul în care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate și faptul că aceste date sunt folosite în scopul desfășurării Campaniei și că au obținut acordul persoanelor respective pentru această operațiune. În acest sens, Participanții au obligația de a informa aceste persoane cu privire la conținutul prezenței secțiuni.