TOP Snack
TOP Snack
  • Acasă
  • Câștigători
  • Gustări de top
  • Snackologie
  • Contact

Regulament

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
“Descoperă SNACKOLOGIA de TOP”

I. SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1 Organizatorul Campaniei “Descoperă SNACKOLOGIA de TOP” (“Campania”) este Mondelez România S.A. („Organizatorul”), societate comercială înregistrată în conformitate cu legea română, cu sediul în România, București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530.

Campania se desfășoară:

1.2 Prin intermediul DENTSU ROMÂNIA S.R.L., (“Agenția 1”), cu sediul în Str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J2008020774408, C.U.I. 2486616.

1.3 Și prin intermediul MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A. (“Agenția 2”), cu sediul în Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. RO13351917.

II. SECȚIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI

2.1 Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți Participanții și pentru toate entitățile implicate în derularea Campaniei.

2.2 Campania se va desfășura în conformitate cu următoarele prevederi: Ordonanța Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, cu toate modificările și completările ulterioare, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice și Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice, în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

2.3 Regulamentul este întocmit și făcut public conform legislației aplicabile în România și este disponibil, în mod gratuit, oricărui Participant, pe website-ul https://www.gustaredetop.ro/ sau printr-o solicitare adresată Organizatorului la adresa din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, Sector 2, București.

2.4 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau materiale cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Premiile prezentate în imaginile folosite pe materialele de promovare sunt cu titlu de prezentare.

2.5 Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau de a completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau de a înceta/întrerupe/prelungi Campania, cu condiția înștiințării prealabile a Participanților cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale care vor fi comunicate către public prin actualizarea și publicarea Regulamentului, în formă actualizată, pe website-ul https://www.gustaredetop.ro/, cu cel puțin 24 ore, înainte ca acestea să intre în vigoare.

III. SECȚIUNEA 3. ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI

3.1 Campania este organizata pe teritoriul României, online pe website-ul https://www.gustaredetop.ro/, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

3.2 Campania se desfășoară în perioada 02 iunie 2025, ora 10:00:00, ora României, și 14 iulie 2025, ora 23:59:59, ora României (”Perioada Campaniei”). Săptămânile de campanie sunt următoarele:

  • Săptămâna 1: 02.06.2025, ora 10:00:00 - 08.06.2025, 23:59:59,
  • Săptămâna 2: 09.06.2025, ora 00:00:00 - 15.06.2025, 23:59:59,
  • Săptămâna 3: 16.06.2025, ora 00:00:00 - 22.06.2025, 23:59:59,
  • Săptămâna 4: 23.06.2025, ora 00:00:00 - 29.06.2025, 23:59:59,
  • Săptămâna 5: 30.06.2025, ora 00:00:00 - 06.07.2025, 23:59:59,
  • Săptămâna 6: 07.07.2025, ora 00:00:00 - 14.07.2025, 23:59:59.

IV. SECȚIUNEA 4. DREPTUL DE ÎNSCRIERE

4.1 În Campanie se pot înscrie persoanele fizice, cetățeni români sau străini, cu domiciliul sau reședința, chiar și temporară, în România, care au împlinit vârsta de 18 ani la data înscrierii în Campanie și care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament (denumite în continuare în mod individual ”Participant” și colectiv ”Participanți”).

4.2 Înscrierea în Campanie presupune acceptarea implicită, integrală și neechivocă a prevederilor prezentului Regulament.

4.3 Nu au dreptul de a participa la această Campanie următoarele categorii de persoane:

  • (i) Persoanele care nu respectă Secțiunea 5.1;
  • (ii) Angajați ai Organizatorului, precum și ai societăților afiliate Organizatorului;
  • (iii) Angajați ai Agențiilor sau angajați ai oricăror alte societăți/entități implicate în activități legate de organizarea și desfășurarea Campaniei;
  • (iv) Rudele de gradul I și II (respectiv copii, părinți, frați/surori) și/sau soțul/soția angajaților menționați la punctele (ii) și (iii) de mai sus.

4.4 Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate în art. 5.3. Refuzul de a furniza datele necesare înscrierii în Campanie are drept consecință imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea acordării premiilor în cazul câștigătorilor desemnați.

4.5 Organizatorul își rezervă dreptul de a anula orice participare la Campanie care se realizează prin încălcarea Regulamentului, și de a refuza acordarea premiilor în cazul constatării unor astfel de situații. Orice încercare de fraudare va conduce la eliminarea Participantului în cauză, Organizatorul neavând nicio obligație de a anunța Participantul cu privire la această decizie.

4.6 Prin participarea la această Campanie, Participanții sunt de acord în mod expres cu prevederile Regulamentului și sunt de acord că, în cazul în care vor fi desemnați Câștigători, numele și prenumele lor să fie făcute publice conform punctului 8.8.

V. SECȚIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

5.1 Condiții privind înscrierea în Campanie

5.1.1 Pentru înscrierea validă în Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:

  • a) Participantul trebuie să aibă drept de înscriere potrivit prevederilor Secțiunii 4 de mai sus;
  • b) Participantul se va înscrie la Campanie exclusiv prin accesarea website-ului https://www.gustaredetop.ro/, finalizarea quiz-ului „Descoperă gustarea perfectă”și completarea formularului de inscriere cu respectarea condițiilor solicitate ce sunt prevăzute la Secțiunea 5.2 de mai jos;
  • c) Înscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei menționată la Secțiunea 3 de mai sus;
  • d) Participantul va folosi pentru înscriere un număr de telefon mobil valid, personal, valabil în rețele de telefonie mobilă disponibilă pe teritoriul României;
  • e) Un Participant unic se poate înscrie în Campanie de maximum 10 ori per săptămână de Campanie. Orice altă înscriere efectuată după primele 10 înscrieri dintr-o săptămână de Campanie, va fi luată în considerare dacă va fi efectuată într-o altă săptămână, în perioada de desfășurare a Campaniei. Organizatorul nu va fi făcut responsabil pentru acele înscrieri pe care Participantul nu le poate efectua ca urmare a nerespectării prezentului paragraf;
  • f) Un Participant unic este definit de același număr de telefon.

5.2 Modalitățile de înscriere în Campanie:

5.2.1 Înscrierea în Campanie:

(1) Pentru înscrierea valabilă în vederea participării în cadrul Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a urmatoarelor condiții:

  • Participantul trebuie sa aibă drept de participare potrivit prevederilor Secțiunii 4 de mai sus
  • Participantul trebuie să acceseze website-ul https://www.gustaredetop.ro/ și să finalizeze quiz-ul;
  • Participantul se va înscrie în cadrul Campaniei, după finalizarea quiz-ului, exclusiv prin accesarea secțiunii “ÎNSCRIE-TE” și completarea următoarelor informații:
    • - Numărul de telefon;
    • - Bifa “Declar că am vârsta peste 18 ani”;
    • - Bifa “Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile”;
    • - Bifa “Am citit și sunt de acord cu Regulamentul campaniei promotionale”.

5.2.2 Pentru fiecare înscriere efectuată, Participantului i se va afișa unul dintre mesajele de răspuns:

Mesajele Campaniei:

(a) Dacă un Participant a efectuat o înscriere validă în Campanie, va primi următorul mesaj:

Felicitări! Te-ai înscris în campanie. Rămâi alături de noi și urmărește secțiunea “Câștigători” - în curând vei afla dacă te afli printre norocoși.

(b) Dacă un Participant încearcă să efectueze a-11-a înscriere într-o săptămână de Campanie, acesta va primi un mesaj cu următorul text:

Ai atins limita de înscrieri pentru săptămâna aceasta! Îți mulțumim pentru participare și îți dorim mult succes! Te poți înscrie în campanie completând quiz-ul de până la 10 ori în fiecare săptămână de campanie.

(b.1) Dacă un Participant încearcă să efectueze a-11-a înscriere în ultima săptămână de Campanie, acesta va primi un mesaj cu următorul text:

Ai atins limita de înscrieri în această campanie! Îți mulțumim pentru participare și îți dorim mult succes! Rămâi alături de noi și urmărește secțiunea “Câștigători” pentru a afla dacă te afli printre norocoși.

VI. SECȚIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI

6.1 În cadrul Campaniei vor fi acordate prin trageri la sorți, următoarele premii:

Nr crt Descriere Premiu Cantitate Valoare unitară LEI, cu TVA Valoare totală LEI, cu TVA
1 Polar Box 150 136.6 20.490
TOTAL VALOARE 20.490 LEI

Valoarea totală a premiilor acordate în cadrul Campaniei este de 20.490 Lei, cu TVA inclus.

6.2 Specificațiile premiilor:

6.2.1 Polar Box - Ladă frigorifică

Volum: 12 l, Lungime: 39.3 cm, Lățime: 25.9 cm, Înălțime: 24.3 cm, Greutate: 1kg

Material specific: Polipropilenă, Material bretea: Piele

6.3 În cadrul prezentei Campanii, un Participant poate câștiga maximum 1 (unu) premiu pe toată durata Campaniei.

6.4 Câștigătorii premiilor oferite în cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor în bani, total ori parțial sau înlocuirea acestora cu alte bunuri și nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/parametrilor premiilor câștigate.

6.5 Organizatorul nu va fi răspunzător în privința caracteristicilor și standardelor de calitate a premiilor oferite, în afară de responsabilitățile ce îi revin în mod expres conform Regulamentului. Organizatorul nu este responsabil pentru imposibilitatea revendicării și a utilizării premiului.

6.6 În cazul în care nu se vor acorda toate premiile, acestea vor rămâne la dispoziția Organizatorului.

VII. SECȚIUNEA 7. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR ȘI ACORDAREA PREMIILOR

Premiile Campaniei vor fi acordate după cum urmează:

7.1 Premiile vor fi acordate prin tragere la sorți, la finalul Campaniei, după cum urmează:

  • - În perioada 15.07.2025 - 18.07.2025 va avea loc tragerea la sorți din toate înscrierile valide efectuate pe toată durata de desfășurare a Campaniei, respectiv din perioada 02.06.2025 - 14.07.2025. În cadrul tragerii la sorți se vor extrage potențialii câștigătorii după cum urmează:
    • i. 150 potențiali câștigători aferenți premiului constând în „Polar Box”;
    • ii. Câte 5 rezerve pentru fiecare potențial câștigător.

7.2 Tragerea la sorți pentru premiile din cadrul Campaniei presupun folosirea unui program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie, care va selecta potențialii câștigătorii și rezervele dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile valide în Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerea se va efectua în prezența unei comisii, denumită în continuare "Comisia", din care va face parte și un notar public, fie la sediul la sediul Agenției 2 sau la Biroul Individual Notarial “Nica Oana-Raluca” din Municipiul București, strada Jean Louis Calderon nr. 52, sector 2. Extragerea se va realiza prin intermediul unui software care va desemna în mod aleator potențialii câștigătorii și rezervele.

7.3 Premiile Campaniei vor fi acordate Potențialilor Câștigătorilor în urma procesului de validare descris în Secțiunea 8 a prezentului Regulament.

VIII. SECȚIUNEA 8. VALIDAREA ȘI PUBLICAREA CÂȘTIGĂTORILOR. INTRAREA ÎN POSESIE A PREMIILOR

8.1 Ulterior desemnării Potențialilor Câștigători, Agenția 2 va începe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica îndeplinirea condițiilor privind înscrierea Participanților, precum și respectarea tuturor dispozițiilor prezentului Regulament.

8.2 Participanții care au fost desemnați Potențiali Câștigători vor fi contactați prin apel telefonic la numărul de telefon mobil utilizat pentru înscrierea în Campanie, în intervalul orar 09:00 - 17:00, de 3 ori în maximum 5 zile lucrătoare de la data desemnării lor; numărul de telefon utilizat servește pentru identificarea Participanților și contactarea acestora. În cazul în care Participantul nu poate fi contactat, după cele 5 zile lucrătoare se va trece la contactarea rezervelor.

8.3 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului în momentul contactării telefonice, informațiile necesare identificării și validării lui. Convorbirile telefonice vor fi înregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de probă în eventualele contestații în legătură cu procesul de validare a Potențialilor Câștigători și de înmanare a premiilor oferite în Campanie, precum și pentru scopul verificării modului în care este gestionată relația cu Participanții la Campanie.

8.3.1 În cadrul apelului, Participantului i se va solicita să declare următoarele informații:

  • (i) Nume și prenume,
  • (ii) Data nașterii,
  • (iii) Adresa de livrare.

8.3.2 În cazul în care un Participant nu furnizează toate informațiile necesare procesului de validare, după încheierea apelului acesta va primi un SMS cu un link către o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare și înmanare a premiilor, în termen de 3 zile lucrătoare. Dacă datele încărcate de Participant în pagina web nu sunt corecte sau dacă Participantul nu completează formularul cu datele sale de contact în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea linkului, Participantul va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.

8.4 După finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validării (valid/ invalid) în termen de 30 de zile lucrătoare. Câștigătorii vor fi validați doar dacă respectă toate prevederile prezentului Regulament.

8.5 Dacă un premiu nu se acordă ca urmare a neîndeplinirii de către Participant a uneia sau a mai multor condiții de validare, Organizatorul va desemna drept Câștigător, sub rezerva îndeplinirii tuturor condițiilor prevăzute de prezentul Regulament, prima rezervă în ordinea desemnării acestora. Dacă nici aceasta nu îndeplinește condițiile necesare, se vor avea în vedere, celelalte rezerve, în ordinea desemnării acestora și se va relua procesul de notificare și validare descris anterior. Dacă nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acordă și va rămâne în proprietatea Organizatorului. Condițiile de validare a rezervelor sunt aceleași ca și în cazul Participanților desemnați inițial.

8.6 Organizatorul își rezervă dreptul de a nu acorda premiile dacă Participanții desemnați Câștigători nu îndeplinesc condițiile de validare sau în cazul în care nu sunt suficiente înscrieri în Campanie.

8.7 Anunțarea câștigătorilor se va realiza prin publicarea numelui și prenumelui acestora pe https://www.gustaredetop.ro/ într-o secțiune special dedicată acestei Campanii în termen de 30 de zile de la data validării tuturor câștigătorilor.

8.8 Premiile constând în „Polar Box” vor fi expediate câștigătorilor la adresele indicate de către aceștia în procesul de validare, pe cheltuiala Organizatorului, o singură dată, prin curier privat, ulterior încheierii procesului de validare a câștigătorilor, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data publicării câștigătorilor pe pagina https://www.gustaredetop.ro/.

8.9 Premiile vor fi predate către câștigători pe baza unui proces verbal, în două exemplare, semnat și completat de câștigători. Refuzul de a semna orice document ce atestă atribuirea efectivă a premiului către un câștigător sau de a furniza informații necesare predării premiului, ori furnizarea unei adrese de livrare gresite, conduce la pierderea dreptului câștigătorului de a intra în posesia premiului.

8.10 Curierul privat va încerca să livreze premiul de maximum 2 ori la adresa indicată de câștigător în procesul de validare, în cursul zilelor lucrătoare (luni-vineri) în intervalul orar 09:00-17:00.

8.11 În cazul în care premiile sunt refuzate de către câștigători sau nu pot fi livrate din orice alt motiv neimputabil Organizatorului, premiile rămân în posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.

IX. SECȚIUNEA 9. TAXE ȘI IMPOZITE

9.1 Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să declare și să vireze impozitul datorat pentru veniturile aferente premiilor acordate câștigătorilor din cadrul Campaniei în conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare, orice alte obligații de orice altă natură, în legatură cu premiile câștigate, fiind în sarcina exclusivă a Câștigătorilor.

9.2 Participanților la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de înscriere în Campanie etc).

X. SECȚIUNEA 10. LIMITAREA RĂSPUNDERII

10.1 Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica și monitoriza modul în care se desfășoară înscrierile. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum și a Organizatorului. Orice încercare de fraudare conduce la eliminarea Participantului în cauză din Campanie și cu sesizarea organelor de cercetare penală, Organizatorul urmând să informeze respectivul participant cu privire la această decizie.

10.2 În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.

10.3 Organizatorul nu își asumă responsabilitatea, incluzând dar fără a se limita, pentru:

  • ✔ Înscrierile efectuate în afara Perioadei Campaniei, menționate mai sus;
  • ✔ Înscrierile online care nu conțin toate câmpurile obligatorii;
  • ✔ Eventualele dispute legate de numărul de telefon înscris în Campanie;
  • ✔ Erorile în datele furnizate de către Participant. Acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a Participanților. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligație în cazul furnizării de către Participanți a unor date eronate, incomplete sau incorecte care au dus la imposibilitatea identificării Câștigătorului sau înmânării premiului;
  • ✔ Imposibilitatea Câștigătorilor de a intra în posesia premiilor din motive independente de Organizator;
  • ✔ Cazurile în care Câștigătorul nu respectă condițiile de validare detaliate în prezentul Regulament;
  • ✔ Situațiile în care numărul de telefon de pe care este realizată înscrierea nu poate fi identificat sau apelat (Ex: Participantul nu raspunde, număr incorect, numărul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se află în aria de acoperire etc.) și ca atare Organizatorul/Agenția nu poate contacta Participantul la Campanie;
  • ✔ Întreruperile/disfuncționalitățile neanunțate ale operatorilor telefonici, din cauza aglomerării rețelelor pe perioadele de trafic intens;
  • ✔ Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către Câștigători în legatură cu premiile câștigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege și care ar institui o astfel de răspundere.
  • ✔ Orice alte împrejurări, nominalizate sau nenominalizate în prezentul Regulament, care nu se datorează Organizatorului.

10.4 Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezultă din înscrierea la Campanie, cu excepția cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijență gravă sau a unor acte intenționate de care este responsabil Organizatorul.

10.5 Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru înscrierile, cererile sau corespondența întarziate, incomplete, trimise incorect, deteriorate sau direcționate în mod greșit, fie din cauza unei erori, omisiuni, modificări, manipulări, ștergeri, furturi, distrugeri, întreruperi de transmisie, defectțuni ale comunicațiilor sau în alt mod. Același lucru este valabil și pentru datele furnizate de Participant/Câștigător, care sunt incorecte, deteriorate sau eronate în alt mod. Organizatorul nu este responsabil pentru un Participant/Câștigător care își revendică premiul cu întârziere, în cazul în care un e-mail de la Organizator nu este văzut din orice motiv.

XI. SECȚIUNEA 11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

11.1 Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regăsi în Anexa 1 a prezentului Regulament.

XII. SECȚIUNEA 11. ÎNCETAREA/ ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI. FORȚĂ MAJORĂ

12.1 Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei prevăzute în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a asigura desfășurarea în bune condiții a Campaniei.

12.2 Forța majoră exonerează de orice răspundere pe Organizator, acesta neputând a fi ținut răspunzător pentru eventualele prejudicii de orice natura, fizice, materiale și/sau morale, indiferent ca este vorba de pagube efective sau beneficii nerealizate, create Participanților, Câștigătorilor sau a oricăror alte persoane terțe sau participante în organizarea Campaniei, urmare a intervenției cazului de forță majoră.

12.3 În înțelesul prezentului Regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment extern care nu poate fi prevăzut, evitat, controlat sau remediat de către Organizator, și care are drept consecință imposibilitatea Organizatorului de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.

12.4 Dacă va invoca forța majoră, Organizatorul va comunica acest aspect Participanților în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră, prin mijloace de comunicare disponibile.

12.5 Campania mai poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Regulamentului.

XIII. SECȚIUNEA 13. SESIZĂRI ȘI LITIGII

13.1 Participanții pot depune sesizări sau reclamații în legătură cu desfășurarea Campaniei la numărul de telefon 021 233 04 05, prin email la adresa consumator@mdlz.com sau prin poștă la adresa Organizatorului din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, București, Sector 2, până la data de 14.08.2025, inclusiv. După această dată, nicio sesizare/reclamație nu va mai fi luată în considerare de către Organizator. Sesizările/reclamațiile vor fi soluționate în termen de 15 zile lucrătoare de la data depunerii acestora și un răspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicată sau la adresa poștală comunicată de către acesta.

13.2 Eventualele sesizări sau reclamații vor cuprinde în mod obligatoriu:

  • (i) nume și prenume, domiciliul/reședința sau număr de telefon/adresă de e-mail, precum și alte date necesare pentru identificarea contestatorului,
  • (ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se întemeiază sesizarea/reclamația.

13.3 Organizatorul și Agențiile nu au nicio obligație de a întreține corespondența cu expeditorii unor sesizări/reclamații care sunt în mod vadit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului repetitiv.

13.4 Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți, cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei, se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente de la sediul Organizatorului.

13.5 Participanții și Câștigătorii sunt în mod expres de acord ca, potrivit art. 2515(4) Cod Civil, termenul de prescripție pentru orice acțiuni decurgând din, sau în legătură cu, Campania va fi redus la 1 (unu) an.

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei “Descoperă SNACKOLOGIA de TOP”
(“Campania”)
- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

Participanții la Campanie au, potrivit dispozițiilor legale menționate mai sus, calitatea de persoane vizate.

Prin comunicarea datelor cu caracter personal, în modalitățile indicate în Regulament, participanții și câștigătorii premiilor Campaniei își exprimă acordul expres și neechivoc, ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului și societăților implicate în vederea validării, anunțării câștigătorilor, atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor financiar-contabile și fiscale.

Participanții înțeleg că prelucrarea datelor lor cu caracter personal, în condițiile și în scopul declarat prin Regulament și Anexa nr. 1 la Regulament, este necesară derulării Campaniei.

1. Date privind operatorul datelor cu caracter personal

În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale persoanelor vizate vor fi prelucrate de către:

  • MONDELEZ ROMANIA S.A. cu sediul în București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530 (denumită în continuare "Operatorul"),
  • Prin intermediul DENTSU ROMANIA S.R.L., cu sediul social în str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J2008020774408, C.U.I. 2486616 (“Împuternicit”),
  • Și prin intermediul MEDIAPOSTE HIT MAIL S.A., cu sediul în Str. Siriului, nr. 42-46, Sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. RO13351917 („Sub-Împuternicit”).

Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:

  • MONDELEZ ROMANIA S.A. , adresa: București, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, email: MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.
    Prin comunicarea datelor cu caracter personal, în modalitățile indicate în Regulament, participanții și câștigătorii premiilor Campaniei își exprimă acordul expres și neechivoc, ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului și societăților implicate în vederea validării, anunțării câștigătorilor, atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor financiar-contabile și fiscale.
    Participanții înțeleg că prelucrarea datelor lor cu caracter personal, în condițiile și în scopul declarat prin Regulament și Anexa nr. 1 la Regulament, este necesară derulării Campaniei.

2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

Pentru participanti:

  • (i) numar de telefon mobil,

Pentru castigatori:

  • (i) Nume și prenume,
  • (ii) Numar de telefon mobil,
  • (iii) Data nașterii,
  • (iv) Adresa de livrare,
  • (v) Voce,
  • (iv) Semnatura.

3. Scopurile prelucrarii

Datele cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei sunt prelucrate în vederea:

  • - înscrierii, organizării și desfășurării Campaniei;
  • - desemnării, validării și anunțării Câștigătorilor;
  • - atribuirii premiilor Câștigătorilor;
  • - îndeplinirii unor obligații legale, cum ar fi, dar fără a se limita la: obligații financiar-contabile ale Organizatorului/Operatorului (inclusiv cele referitoare la impozitul pentru premiile acordate), obligații în scop de arhivare, securitate;
  • - soluționării oricăror plângeri legate de modalitatea de organizare și desfășurare a Campaniei, investigării eventualelor încălcări, realizării unor raportări specifice, analize, apărării dreptului Organizatorului/Operatorului în instanță și/sau alte proceduri judiciare sau administrative,
  • - utilizării ca mijloace de probă în eventualele contestații în legătură cu procesul de validare a Câștigătorilor și de înmânare a premiilor, în ceea ce privește înregistrarea convorbirilor telefonice care conțin date personale ale Participanților la Campanie.

4. Temeiurile juridice ale prelucrarii

Datele vor fi prelucrate astfel:

  • - datele furnizate de Participanti si Castigatori (i) in vederea inscrierii in Campanie si in vederea validarii Castigatorilor; (ii) in vederea expedierii premiilor, sunt prelucrate in temeiul executarii unui contract (acceptarea termenilor si conditiilor Regulamentului Oficial si participarea la Campanie echivaleaza cu executarea unui contract).
  • - datele rezultate din efectuarea altor verificari privind validarea inscrierii Participantilor sunt prelucrare in temeiul interesului legitim al Organizatorului, pentru organizarea si desfasurarea Campaniei si efectuarea procedurilor de extragere a Castigatorilor si acordare a premiilor.
  • - publicarea listei cu Castigatori este efectuata in temeiul obligatiei legale a Operatorului de a publica astfel de liste, potrivit legislatiei privind organizarea de promotii si concursuri/ loterii publicitare.
  • - pastrarea datelor ulterior incheierii Campaniei si inmanarii premiilor reprezinta o prelucrare in temeiul interesului legitim al Operatorului, pentru a putea dovedi desfasurarea Campaniei si acordarea premiilor, precum si in temeiul obligatiilor legale aferente legislatiei financiar-contabile ce impune pastrarea documentelor contabile pentru o anumita perioada.
  • - inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale Participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu Participanții si Castigatorii pentru procesul de validare si inmanare a premiilor.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator/Organizator vor fi dezvaluite Imputernicitilor Organizatorului (Agentiile), precum si autoritatilor, in masura in care este necesar pentru respectarea obligatiilor legale de catre Operator/Organizator.

De asemenea, datele personale vor mai putea fi dezvaluite, numai in masura in care este necesar, urmatoarelor categorii de terti:

  • - Societati care furnizeaza produse si servicii Operatorului/Organizatorului sau Imputernicitilor in legatura cu organizarea Campaniei, inclusiv furnizori de sisteme IT si furnizorii de servicii de asistenta aferenti, inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicatii, realizare copii de rezerva si recuperare in caz de dezastru, servicii de securitate informatica si alti furnizori de servicii externalizare, cum ar fi stocare in afara spatiului de productie propriu si furnizori de servicii de stocare in sistem cloud;
  • - Alte entitati, cum ar fi autoritati de reglementare, contabili, auditori, avocati sau alti experti externi, in cazul in care activitatea lor necesita aceste informatii.

Tertii carora le sunt transmise sau puse la dispozitie informatiile personale ale Participantilor si Castigatorilor, in temeiul paragrafului de mai sus, sunt limitati (prin lege si prin contract) cu privire la modul in care pot folosi aceste date.

Datele cu caracter personal colectate vor putea fi dezvăluite și publicului, în cazul anunțării Câștigătorilor, în condițiile menționate în Regulament și cu respectarea legislației în vigoare.

Cu exceptia celor detaliate mai sus, Organizatorul nu va divulga vreunui tert vreo parte din datele personale prelucrate in legatura cu Campania, fara a anunta persoanele vizate, sau, daca este cazul, fara a obtine in prealabil consimtamantul acestora.

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei. Dupa trecerea acestui termen, datele vor fi distruse, acestea nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la prezenta Campaniei.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor si a regulilor financiar-contabile, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile..

Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila.

Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.

7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii si Castigatorii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:

  • (i) dreptul la informare: persoana vizată poate solicita informații și detalii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • (ii) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
  • (iii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal; persoanele vizate pot solicita informatii legate de datele personale pe care Operatorul si Imputernicitii sai le detin despre acestea, inclusiv informatii legate de categoriile de date prelucrate, pentru ce sunt folosite acestea, si cui sunt divulgate aceste date, daca este cazul. La cerere, persoanelor vizate le poate fi oferita o copie a datelor personale prelucrate in legatura cu Campania. Daca sunt solicitate mai multe copii ale datelor personale, Operatorul isi rezerva dreptul de a percepe o taxa rezonabila bazata pe costurile administrative.
  • (iv) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal; persoanele vizate pot obtine rectificarea datelor personale pe care le Operatorul si/sau Imputernicitii acestuia le prelucreaza in legatura cu Campania. Operatorul si Imputernicitii sai depun eforturi rezonabile pentru a mentine datele personale corecte, complete, actualizate si relevante, pe baza celor mai recente informatii de care dispun;
  • (v) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal; persoanele vizate pot solicita stergerea datelor personale prelucrate de Operator sau Imputernicitii in legatura cu Campania. Operatorul si Imputernicitii trebuie sa se conformeze acestei solicitari, daca:
    • a. datele personale nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate;
    • b. persoana vizata se opune prelucrarii din motive legate de situatia sa particulara;
    • c. datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
    • d. datele personale trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale care ii revine Operatorului;
    • cu exceptia cazului in care datele sunt necesare:
    • e. pentru exercitarea dreptului la libera exprimare si la informare;
    • f. pentru conformarea de catre Operator/Organizator/Imputerniciti cu o obligatie legala;
    • g. in scopuri de arhivare in interes public, stiintific sau pentru studii istorice sau in scopuri statistice; sau
    • h. pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
  • (vi) dreptul la restrictionarea prelucrarii; persoanele vizate pot obtine restrictionarea prelucrarii datelor personale, in cazul in care:
    • a. contesta corectitudinea datelor personale, pentru perioada de care este nevoie pentru a verifica corectitudinea,
    • b. prelucrarea este nelegala si solicita restrictionarea prelucrarii in locul stergerii datelor personale,
    • c. nu mai avem nevoie de datele personale dar persoana vizata le solicita pentru stabilirea, exercitarea sau apararea pretentiilor legale, sau
    • d. persoana vizata are obiectii legate de prelucrare, pentru perioada necesara pentru a verifica daca motivele intemeiate ale Operatorului/Imputernicitilor prevaleaza.
  • (vii) dreptul de a se opune prelucrarii, in conditiile prevazute de lege; persoanele vizate pot obiecta – in orice moment la prelucrarea datelor personale din motive legate de situatia acestora particulara, cu conditia ca prelucrarea sa nu se bazeze pe consimtamantul persoanei vizate ci pe interesele legitime ale Operatorului/Organizatorului sau ale unei terte parti. In acest caz, datele personale nu vor mai fi prelucrate, cu exceptia cazului in care: (i) Operatorul/Organizatorul poate dovedi motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau (ii) sau in cazul in care scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. Persoanele vizate, care obiecteaza la prelucrare, sunt rugate sa specifice daca doresc, de asemenea, ca datele personale sa fie sterse.
  • (viii) dreptul la portabilitate a datelor; persoana vizata poate solicita transferul datelor prelucrate in temeiul consimtamantul sau in executarea unui contract, catre ea insasi, sau, daca este fezabil din punct de vedere tehnic, direct catre un alt operator
  • (ix) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Perioada de timp: Termenul de raspuns pentru solicitarile persoanelor vizate este de 30 de zile, ce poate fi prelungit, in cazul unor motive specifice legate de anumite cerinte legale sau de complexitatea cererii, cu o perioada suplimentara de 2 luni.

Restrictionarea accesului: In anumite situatii, accesul la toate sau o parte a datelor personale poate fi restrictionat din cauza unor cerinte legale. In cazul unui astfel de refuz cu privire la cererea de acces, vor fi comunicate motivele refuzului.

Imposibilitatea identificarii: In anumite cazuri, persoanele vizate nu pot fi identificate in baza elementelor de identificare furnizate in cerere. In astfel de cazuri, daca persoana nu poate fi identificata drept persoana vizata, Operatorul nu poate da curs solicitarii respectivei persoane, cu exceptia cazului in care ofera Operatorului informatii suplimentare care sa permita identificarea.

Drepturile menționate mai sus se pot exercita printr-o cerere scrisă, datată și semnată, la sediul Operatorului menționat la capitolul I, precum și la adresa de email MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.

8. Protecția datelor cu caracter personal aparținând minorilor

Întrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta de minim 18 ani la data începerii Caoncursului, nu vor fi prelucrate date aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani. În situația în care Operatorul/un Împuternicit primește date cu caracter personal aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani, aceste date vor fi imediat șterse/distruse de pe mijlocele de prelucrare și stocare ale Operatorului/Împuternicitului. În cazul în care un părinte sau un titular al autorității parintești notifică prelucrarea unor date cu caracter personal aparținând unor persoane cu vârsta mai mică de 18 ani, Operatorul va șterge/distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare și stocare.

9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

10. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.

11. Alte prevederi

In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.

Pizza cu Oreo by Dexter

VEZI REȚETA COMPLETĂ 123

Tuc heezburger

VEZI REȚETA COMPLETĂ 96

Philly Boards 

VEZI REȚETA COMPLETĂ 98

ProsciuTUC mieros

PHILADELPHIA

PROSCIUTTO

MIERE

TUC ORIGINAL

216

SomoTUC fresh

PHILADELPHIA

SOMON FUMÉ

CHIVES

TUC ORIGINAL

136

PastraTUC dulce

PHILADELPHIA

PASTRAMĂ RAȚĂ

GEM ZMEURĂ

TUC ORIGINAL

60
top snack

Copyright 2025. MONDELEZ România.

  • Regulament
  • Politica de confidențialitate
  • Politica de cookie-uri
  • Termeni și condiții de utilizare
  • Protecția consumatorilor - ANPC
  • Contact